ריצות הכנה לקראת מרתון ירושלים

| שתף |

קבוצות "הסוללים ירושלים" ו"מועדון ארוחת הבוקר" מזמינים אתכם להשתתף בשתי ריצות אימון "מודרכות" להכרת מסלול מרתון ירושלים (כולל מקצה החצי מרתון).

תאריך: 18/01/12, מאת: SPORTWEB

"למה ירושלים. למה לא בבל עם מגדל בבל ושפות רבות,
למה לא פטרבורג עם מסתורי
לילות לבנים כבגדי כהן
עם שנויי שמה סנט פטר סנט לנין.
למה לא רומא עם הקטקומבות,
למה לא מכה עם האבן השחורה,
למה לא ונקובר עם דגי הסלמון..."

(יהודה עמיחי)

צריכים תזכורת לגבי התשובה? קצת מוג'ו מקומי? מעט עזרה בהכנה?
בהמשך לחוויה המוצלחת מהשנה שעברה, קבוצות "הסוללים ירושלים" ו"מועדון ארוחת הבוקר" מזמינים אתכם להשתתף בשתי ריצות אימון "מודרכות" להכרת מסלול מרתון ירושלים (כולל מקצה החצי מרתון). הרציונאל:

1. יש יתרון מובהק (בעיקר פסיכולוגי, ובמיוחד כשהמסלול משופע בעליות) לרץ שמכיר את המסלול ומתנסה בריצה עליו.
2. המפגש לריצה משותפת בבוקר ירושלמי קריר הוא צבעוני ומהנה. ומרוויחים על הדרך אימון, ותוספת התלהבות.

אז מה בתכנית? נקיים שתי ריצות להכרת המסלול.

הראשונה, בתאריך 27.1.02, למרחק של 21 ק"מ. ריצה זו תכלול את מסלול חצי המרתון במלואו.

השניה, בתאריך 10.2.02, למרחק של 26 ק"מ.

מי שישתתף בשתי הריצות יעבור על מסלול המרתון המלא.

הריצה תהיה על המדרכות, ללא סגירת כבישים, כריצת אימון ספונטנית, על אחריות המשתתפים.
יובילו את הריצה "מדריכים" בחלוקה לשלוש קבוצות קצב ( 5 דק"מ, 5.30 דק"מ ו-6 דק"מ). בכל ריצה מתוכננות 2 עצירות שתיה מסודרות לאורך המסלול.
בסיום הריצה יוגש כיבוד קל ונקיים שיחה קצרה (למעוניינים) עם דגשים מקצועיים על המסלול ועל ההכנה לקראתו, עם אפשרות לשאלות-תשובות.
נקודת מפגש ויציאה: חניון מוזיאון ישראל (חניה בשפע).
לו"ז: 0630 – כינוס. 0645 – יציאה לריצה (בזמן!)

אישור הגעה: אם ברצונכם להגיע אנא אשרו, על מנת שהמארגנים יוכלו להיערך כראוי.
במייל או בפייסבוק
 

נשמח לראותכם!

מועדון הסוללים ירושלים, מועדון ארוחת הבוקר, מרת"א וצוות SPORTWEB.

 

*כל התמונות- צילום: עופרי מיילר

  • צילום: עופרי מילר

סגור