לקראת החג - טיפים לתזונה

| שתף |

"קודם כל להירגע", אומרת הדיאטנית יעל-דרור, לקראת ארוחות החג. מאמנת הכושר שרון לין מקבוצת "כושר מתחיל כאן", נפגשה עם יעל-דרור כדי לקבל טיפים לחיסכון בקלוריות.

תאריך: 28/09/11, מאת: כושר מתחיל כאן

מאמנת הכושר שרון לין מקבוצת כושר מתחיל כאן, מבקשת בסרטון הווידאו מדיאטנית הספורט יעל-דרור מספר טיפים כיצד להימנע מעלייה במשקל בעקבות ארוחות החג.

סיכום הטיפים:

טיפ 1: לצאת מהלחץ  והחרדה. מה שיכול לקרות זו נבואה שמגשימה את עצמה. בגלל ארוחות קודמות, בגלל ניסיון רע של אוכל, אמוציות, אנחנו מגיעים ולא משנה מה אנחנו טורפים. לדעת שזו רק ארוחה ולהירגע.

טיפ 2: זה בסדר לא לטעום מהכל! (לא לדאוג שהדודה תיעלב). אם לא טועמים מהכל, כבר הורדנו כמויות וחסכנו בקלוריות.

טיפ 3: להתמקד במה שמיוחד, באוכל מיוחד של החג. דברים שלא אוכלים ביום-יום או בסעודת שבת רגילה.

טיפ 4: קלוריות משתייה הן מיותרות לגמרי. גם יין, גם אלכוהול,4-5 כוסות שתייה ממותקת או יין יכולות להסתכם בסוף הארוחה במעל 500 קלוריות. שימרו את הקלוריות לאוכל.

טיפ 5: לא להגיע רעבים לארוחה. כשמגיעים לא רעבים ורגועים קל להימנע מלטרוף. נסו לאכול משהו קטן כשעה לפני הארוחה הגדולה.

טיפ קינוח: לא לוותר על הקינוח, אבל לאכול אותו כחצי שעה מתום הארוחה.

 

מערכת עולם הריצה וקבוצת "כושר מתחיל כאן" מאחלים לגולשים שנה טובה ומתוקה!
 

 

 

 

 

 

 

סגור